Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Március eleje óta már látható az Unilever márkához tartozó Baba új reklámfilmje. A filmet a WPP csoporthoz tartozó Ogilvy & Mather kreatív koncepciója alapján az Umbrella készítette el. A 30 másodperces spotban újra találkozhatunk a korábbi évekből megismert családdal, sőt az idő elteltével bővült a család egy kislánnyal.

umbrella_baba_werk_072

A reklám a mindennapok forgatagába csempészett, magunkra fordított pillanatok fontosságára hívja fel a figyelmet, amely jól tükrözi a márka egyik legfontosabb értékét, a törődést.

umbrella_baba_werk_105

Benesch Ferenc, az Ogilvy & Mather kreatív igazgatója nagyon büszke a Baba marketing csapatával folytatott több éves munkára: „Csodálatos, hogy a Baba kampányt évről évre, folytatni tudjuk – ez Magyarországon egyáltalán nem megszokott dolog.”

Baba_2017_KV_product

Majkut Sarolta, az Unilever Baba márkájának brand managere az elejétől végigkísérte a közös munkát, amelyről röviden így nyilatkozott: „Rendkívül jó érzés, hogy a többéves együttműködés eredményeként idén is egy olyan kampányfilm készült, amely konzekvensen illeszkedik a márka egyik legfőbb üzenetéhez, mégis új lendületet kapott a család központi személyéhez – az anyához forduló kommunikációs gondolattal, és az erősebb termékjelenléttel.”

(BrandTrend)