Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A kora tavaszi partiszezont készül bearanyozni a Zwack Unicum Nyrt. és a squ.Ad. Az „Én vagyok én – ez pedig a vodkám” kampány büszkén ünnepli az individualizmust, azaz mindenkit, aki igenis mer kilógni a sorból.

A Zwack Unicum Nyrt. piacra dobta a Kalinka Goldot, ami aranygyökér kivonatával, nagy tisztaságú alapanyagaival és pikáns jellegével olyan italkülönlegesség, ami tűzbe hozza az éjszakát. A nagy múltú vállalat az új márka prémium színvonalával, letisztultságával, ám újító attitűdjével harmonizáló kampányt szeretett volna, amelynek elsődleges célcsoportja az Y generáció. Emiatt kezdett közös munkába a squ.Ad kreatív ügynökséggel.

KalinkaGold_FERFI

Az outdoor printsorozatot Krasznai Zoltán fotózta, aki az orosz nagyzoló stílusnak modern, európai fényt kölcsönzött. Ez a hangulat él tovább a többi kampányeszközben is, különböző outdoor (billboard, city light plakát, DLP, építési háló) felületeken.

„Úgy gondoltuk, akkor lehet valóban sikeres a kampány, ha bevonjuk azokat, akik maguk is aktívan érzik és átélik azt az életet, amelyet a Kalinka Golddal közvetíteni szeretnénk. Rengeteg ötlettel érkeztek a SquAd-os srácok, ők is csak elénk álltak, kivetítették az asztalra, hogy – “tessék, ezek vagyunk mi”. És igen, ez a korosztály ilyen: cool, nem kertel, megmondja, amit akar. Mi pedig ugyanezt a kimondottan mai, egyszerű üzenetet szeretnénk képviselni a termékünkkel, és átadni a fiatalabb vásárlóinknak” – mesél a koncepcióról Kérdő Krisztina, a Zwack senior brand managere.

KalinkaGold_LANY

Breuer Péter, a squ.Ad CEO-ja hasonlóan nyilatkozik a kampányról: „Nagyon megtetszett az a hozzáállás, amellyel a Zwack szeretné megszólítani a fiatal felnőtteket. Hatalmas lendülettel láttunk neki az ötletelésnek, a munkának. Ügynökségünk tagjai mind külön karakterek, mindenki hozzájárult valami egyedivel a projekthez, ezért biztos vagyok benne, hogy a Kalinka Gold új reklámjai elérik céljukat.”
(BrandTrend)