Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A 2016-os, Marsalkó Dávid főszereplésével futó online kommunikációt követően a HPS újabb image kampányt készített a Pécsiközgáznak. Az elkészült image filmekben három különböző területről érkező közgazdászt mutatnak be, akiknek szakmai útja a Pécsiközgázról indult.

Pécsiközgáz

Idén a kar a szakmaiság jegyében három új image spottal készült a beiskolázási időszakra – ezekben három olyan korábbi hallgatója játssza a főszerepet, akik mára az élet különböző területein értek el sikereket: S.Pápa Petra, a Nosalty alapítója és Eleven borbár tulajdonosa, Kassai Ákos, az INQBATOR alapítója és tulajdonosa, valamint Probáld Attila, a HPS társtulajdonosa.

„Az erősen személyes hangvételű spotokban a szereplőkkel együttműködve azt az üzenetet szerettük volna kidomborítani, hogy a Pécsett töltött egyetemi évek alatt egy olyan szemléletmódot tudtak elsajátítani, ami orientációjukban és szakmai előrejutásukban nagyban szerepet játszott, és a mai napig segíti őket. Így hoztuk párhuzamba az intézmény üzenetét sikeres életútjukkal – „Nem tudhatod előre, hogy meddig jutsz. De megválasztatod az odavezető utat” – mondta el Persely Tamás, a HPS copywritere.

A kampány külön érdekessége a HPS szempontjából, hogy a Pécsiközgáz felkérésére az ügynökség társtulajdonosa is személyes szerepet vállalt a kommunikációban. „Nagyon megtisztelő volt egy olyan egyetem felkérésének eleget tenni, ami nélkül biztos, hogy nem tartanék ott, ahol most vagyok. Én a Pécsiközgázon találtam meg a hivatásom. Az egyetem befejezése óta nap, mint nap inspirál, hogy kiváló kampányokat csináljunk a kollégáimmal” – tette hozzá Probáld Attila.

A HPS és a Pécsiközgáz együttműködése 2015 őszén indult, melynek eredményeként az ügynökség a beiskolázás időszakában futtatott Facebook és YouTube-fókuszú közösségi média kommunikációval, banner kampánnyal és honlap újítással segítette a felsőoktatási intézmény népszerűségének növelését.
(BrandTrend)