Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A nagyszabású rendezvény várhatóan jó alkalom arra, hogy a reklámozók kampányaikban a közelgő budapesti rendezvényre, a sikerre, a hazai sportolókra és a pezsgő sportvilágra tegyenek utalást. A Nemzetközi Úszószövetség és a hazai szervezők tulajdonát képező védjegyeket azonban tiszteletben kell tartani. Ezek megismertetése érdekében készült egy útmutató, amely a két jogtulajdonos által összeállított védjegyhasználati kézikönyvön túl a fogyasztói promócióban a jegyek, mint nyeremény felajánlásáról és a sportolók szerepeltetésével kapcsolatos feltételekről, továbbá a közvetítés kivetítésével kapcsolatos tudnivalókról ad információt.

“Örömmel dolgoztunk együtt az Önszabályozó Reklám Testülettel az útmutató elkészítésében, hiszen számunkra is fontos, hogy felhívjuk a reklámszakma figyelmét a rendezvény reklámban történő felhasználására, vagy az arra történő utalás korlátaira” – fogalmazott Kárpáti Gábor, a Világbajnokság Szervező Bizottságának marketing igazgatója.

“Lassan hagyománnyá válik, hogy a nagy sportesemények kapcsán az érintett szervezettel közös útmutató kiadásával segítjük a reklámszakmát. Nagyon jó volt az együttműködés a szervező bizottsággal, hiszen közös volt a célunk: ismerje meg a szakma a rendezvény védjegyeit, hogy ne szaladjanak bele hibába” – tette hozzá Fazekas Ildikó, az ÖRT főtitkára.
(BrandTrend)