Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Útjára indult a Lay’s Magyarország rendhagyó kampánya, amelynek a jókedv, a mosolygás és a hashtag-gyűjtés a lényege. Ráadásul a csipsz mókás csomagolásával bárki segíthet a közösségi média felületein – ha március közepéig összegyűlik 20.000 db #laysmosoly, akkor a márka 5 millió forinttal támogatja a gyerekek mindennapjait szebbé tevő Mosolyfestők Alapítványt.

Egy belvárosi szórakozóhelyen gyűlt össze mindenki, aki jelenlétével és legalább egy #laysmosoly-al ellátott poszttal szerette volna támogatni a kezdeményezést, ezáltal pedig hozzájárulni az Alapítvány munkájához. Színészek, zenészek és a különböző közéleti személyiségek álltak be a Mosolykampány mögé.

istenes

Az este házigazdájaként a vendégeket Istenes Bence köszöntötte, aki egyébként a teljes kampány arca is, a következő hónapokban találkozhatunk vele a Lay’s tévéreklámban, online csatornákon, de hamarosan még outdoor-felületeken is.

A Lay’s-t forgalmazó Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. képviseletében Buzder-Lantos Nikoletta marketingigazgató elmondta: „Szerettünk volna egy olyan kampányt felépíteni, ami túlmutat a szokásos szempontokon és tényleg képes lehet a borús téli napokon mosolyt csalni az emberek arcára. Nagyon örülünk, hogy ennyien úgy érezték, szívesen segítenek nekünk és persze az Alapítványnak. Bízunk benne, hogy összejön a húszezer hashtagelt fotó, mert fontosnak tartjuk azt, amivel a Mosolyfestők foglalkoznak, ezért is döntöttünk úgy, hogy őket vonjuk be a kezdeményezésbe.”

A Mosolyfestők egy olyan karitatív szervezet, akik önkéntes alapon varázsolják barátságosabbá – főként gyermekek számára fenntartott – intézmények falait. Az elmúlt években már több mint 500 nm-nyi felületetdekoráltak iskolákban, óvodákban, vagy például kórházakban. Munkájuk során nagy örömmel vonnak be dolgozókat, helyi lakosokat, sőt, általában az érintett gyerekek is nagy lelkesedéssel segítenek. Saját bevallásuk szerint is komoly mérföldkőhöz érkeztek akkor, amikor a Lay’s megkereste őket, hiszen ez mind az ismertségüket, mind az anyagi lehetőségeiket tekintve hatalmas lépés. Sikeres kampány esetén tehát még több gyermek arcára tudnak majd mosolyt festeni, így ők is nagyon szurkolnak, hogy még több fotó készüljön a Lay’s zacskókkal, és senki ne felejtse el a hashtaget odaírni.

A Lay’s rendezvényén számos híresség buzdította az embereket, hogy a #laysmosoly hashtaggel támogassák a Mosolyfestők Alapítványt. Puskás Peti különösen szívügyének tekinti a kezdeményezést.

puskas

“A Mosolyfestők Alapítvánnyal már festettem együtt régebben. Gyerekekkel, egy közösségi megmozdulás keretein belül tettük szebbé Zugló egyik utcáját. Nagyon örülök, hogy nekik lehet most segíteni a Lay’s új  kampányával, mert jó helyre megy a pénz, és ráadásul még több embert ösztönöz arra, hogy többet mosolyogjon ezekben a szürke hétköznapokban” – mondta.

A rendezvényen ott volt Szabó Zsófi is, aki a jótékonyság mellett szintén a mosoly erejét emelte ki a kampány fontosságában.

szabo

“Jó dolognak tartom, hogy a mosoly erejével van lehetőség segíteni, s örülök, hogy jobb kedvre tudjuk deríteni így az embereket. Ugyanakkor szerintem vállalni kell azt is, ha az ember nem mosolyog, és ezáltal az igazi mosolygás hitelesebb lesz. Az a pozitív energia ami sokszor árad belőlem, annak is köszönhető, hogy a rosszból is tudok meríteni” – mondta.
(BrandTrend)