Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A HPS kreatív párosa, Mlinarics Máté és Persely Tamás a 2016-os Aranypenge JCDecaux innovatív különdíját egy határokat átívelő Sport szelet koncepcióval, az Edző Idegenben CLP kampánnyal nyerte meg, amit a csokoládémárka a média cég támogatásával most meg is valósít.

Edző idegenben

„Koncepciónk alap insightját egy társadalmilag mindennapossá vált jelenség adja –mindannyiunknak van legalább egy olyan ismerőse, aki manapság akár rövid vagy hosszú távon, külföldön próbál helyt állni a mindennapok kihívásaiban. És mivel a Sport szelet 18-29 év közötti célcsoportjában London a legnépszerűbb célpont, úgy gondoltuk, hogy a tradicionális magyar csokimárkának a második legnépesebb „magyar városban” élő fiatalokat kellene megcéloznia. Hiszen akármennyire is csábító lehetőségeket kínál elsőre ez a metropolisz, külföldiként mindig nehezebb ott labdába rúgni. Ehhez pedig jól jöhet egy kis otthonról érkező energia, ami esetünkben nem más, mint a Sport szelet. Az elgondoláshoz tökéletes alapként szolgált a márka jelenlegi kreatív platformja, amiben a sport nyelvén kommunikáló Edző teremti meg a párhuzamot, és egyben a kapcsolatot a hazai pályán (Magyarországon), valamint idegenben (Londonban) „játszók” között. Hiszen az élet hazai pályán és idegenben is Sport. Kell hozzá energia” – mondta el Persely Tamás, a HPS copywritere.

Január 31-ig az emberek kétféleképpen is biztosíthatják támogatásukról a márkát: digitális formában a sportszelet.hu-n, valamint Budapesten a Nyugati téri villamosmegállónál a HPS JCDecaux-val közösen létrehozott, innovatív citylight plakátján, ahol a résztvevők „élőben” is lepacsizhatnak az Edzővel.

A kampány zárásaként a Sport szelet ajándék csokikat küld a Londonban élő magyaroknak, amit közhasznú szervezetek segítségével oszt majd szét nekik.
(BrandTrend)