Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az első önálló Star Wars film, a Zsivány Egyes – Egy Star Wars-történet premierjét megelőzően a világ két ikonikus márkája életre kelti az arcok mögött rejlő történeteket. A világ vezető férfi borotva márkája, a Gillette nemrégiben bejelentette globális együttműködését a Lucasfilmmel Minden történetnek arca van címmel.

gillette_mach3_rogue_one_giftset_front_scene

Ahogyan a Zsivány Egyes a bátor felkelők történetén vezet át, úgy a Gillette a férfiak arca mögött rejlő erőt mutatja be mindennapjaik kihívásaira való felkészülésükben. A férfiak borotválkozási stílusának jelentős önkifejező ereje van, hiszen ha máshogy nem is, a saját arcukon keresztül közvetítik a személyes történetüket.

gillette_proglide_rogue_one_giftset_front_scene

A Gillette  kampánya 2016. november 1-jén indult egy hosszú reklámspottal, a Star Wars univerzum eddig nem ismert arcaival és azzal az alapvető igazsággal, hogy minden ember arca a saját, személyes történetét közvetíti.

“Elképesztően izgalmas egy ilyen ikonikus filmes csapattal dolgozni, akikkel együtt ünnepelhetjük a férfiak és személyes történetük megjelenítését – mondta John Mang, a Gillette Global alelnöke. – A világ vezető borotva márkája, a Gillette a személyre szabhatóság lehetőségét biztosítja a férfiak számára.”

A kampányban a két világ legikonikusabb elemei jelennek meg: az egyedülálló Zsivány Egyes – Egy Star Wars-történet különleges díszdoboza azokat a Gillette termékeket tartalmazza, melyre minden férfinak szüksége lehet a „Galaxis elfoglalásában”. A háromféle egyedi tervezésű doboz ikonikus Star Wars elemeket tartalmaz, és tökéletes eszközöket ahhoz, hogy a férfiak a saját stílusukon keresztül megmutathassák történetüket a világnak.
(BrandTrend)