Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Október közepétől a csapból is a karácsony folyik, és sajnos általában még idő előtt túladagolják az ünnep szellemét. Tömeg, hatalmas tanácstalanság az ajándékok miatt, és még annál is nagyobb elvárások, nem is beszélve a munkahelyi nyomásról. Nem csoda, ha az ember december végére kitér a hitéből, és a száncsengő hallatán leginkább horrorfilmekre kezd asszociálni.

Az idén újrapozícionált, Brand Excellence díjat nyert Actimel nem idealizálja túl az ünnepeket. A halászlé fényében végül persze minden megszépül, de az odáig vezető utat nem lesz könnyű átvészelni.  Eljön majd az a pillanat a szerkesztőségben is, amikor már nem lesz több szinonima az ünnepekre, és a trollokból sem a szeretet árad, de még ekkor sem szabad elfelejteni, hogy a Mikulásnak nehezebb. Valójában előtte még nagyobb kihívások állnak, de a gyerekek a legnagyobb tudói, hogy minden évben bírni fogja.

Az Actimel új videója bepillantást enged a kemény kiképzésbe, ami ahhoz kell, hogy valaki elvégezhesse a világ legnehezebb, egyben leghálásabb munkáját.
(BrandTrend)