Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A GfK magyarországi leányvállalata idén először, ám vélhetően nem utoljára bekapcsolódik a Black Friday néven ismertté vált, az év végi vásárlási rohamot megnyitó vásárlási akcióba. Ennek keretében ezen az egyetlen napon 0:00 és 23:59 között a magyar fogyasztóról és vásárlási szokásairól átfogó képet nyújtó információkat kínál jelentős kedvezménnyel.

A világ számos pontján egyre népszerűbb vásárlási nap keretében a piackutató vállalat kilenc, a fogyasztót feltérképező tanulmányt kínál jelentős kedvezménnyel. Az akció csábítására vásárlók kedvező áron juthatnak aktuális információhoz a digitális fogyasztóról, a napi cikkek fogyasztóiról, a magyar fogyasztó márkaválasztási, vásárlási, valamint étkezési szokásairól, bankolási és biztosításkötési hajlandóságáról, valamint prioritásairól. A GfK továbbá egy külön összeállítást szentel és kínál most jutányosan az ezüstgenerációban rejlő piaci potenciál elemzésének.

Az idén november 25-ére eső és a karácsonyi vásárlási láz nyitányának tekinthető Black Friday hagyománya egészen a 30-as évekre nyúlik vissza. Manapság is használt nevét azonban csak 1961-ben kapta a philadelphiai rendőrségtől, akiket a vásárlási láz okozta káoszban számos közlekedési balesethez riasztották.
(BrandTrend)