Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A METRO a világ 25 országában rendezte meg Own Business Day programját, melyet azért hozott létre, hogy felhívja a figyelmet a magánkézben lévő mintegy 21 millió vállalkozás jelentőségére. A program világszerte a vállalkozások vezetőit és dolgozóit ünnepelte – azokat az embereket, akik ügyfeleik irányába nagy elhivatottsággal és kitartó lelkesedéssel fordulnak. A hazai vállalkozások részére a METRO Kereskedelmi Kft. október 11-én indította el „Kedvenc Magánvállalkozásom” pályázatát, melynek során a lakosság szavazhatott a saját kedvencére. Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.

Magyarországon több mint félmillió kis- és középvállalkozás létezik, kétmillió embernek adva munkát. A METRO fontosnak tartja egyrészt a hazai vállalkozások fejlődésének támogatását, másrészt termékeik népszerűsítését. A pályázat győztese olyan lehetőséghez jut a kommunikációs csomaggal, mellyel termékeit és üzeneteit még több potenciális vevőhöz tudja majd eljuttatni. A díjért minden hazai vendéglátással és kiskereskedelemmel foglalkozó vállalkozás indulhatott függetlenül attól, hogy a METRO partnere-e vagy sem. A pályázatra a legkülönfélébb területekről jelentkeztek, cukrászdától kezdve a bisztrókon át a kisboltig vagy az étteremig.

Nagy Erika, a METRO kommunikációs vezetője az ünnepélyes díjátadón elmondta: „A „Kedvenc Magánvállalkozásom” című Pályázattal azokra az emberekre szeretnénk felhívni a figyelmet, akikkel nap mint nap kapcsolatba kerülünk: cukrászdák, éttermek, bisztrók, borászatok, pizzériák, stb. tulajdonosaira. Olyan kezdeményezés élére állt a METRO, amely a vállalkozások vezetőit és ügyfeleiket hozza közelebb egymáshoz. Külön öröm számunkra, hogy „kvázi” születésnapi ajándékként adhatjuk át a főnyereményt, hiszen a győztes vállalkozás idén ünnepli megnyitásának 30. születésnapját. Boldog születésnapot a Nyertesnek!”
(BrandTrend)