Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az 1972-ben megalkotott, legendás Béres Cseppet forgalmazója, a Béres Gyógyszergyár Zrt., egy különleges TVC kampánnyal, eladáshelyi aktivitással és pr-kommunikációval erősíti az immunrendszert támogató készítmények piacán, melyben stratégia tervező és kivitelező partnere a Geometry Global és Ogilvy PR. Annak érdekében, hogy egy erős, érvekkel alátámasztott koncepció valósulhasson meg, a kampány stratégiai tervezésében, magyar szakemberek román munkatársaiktól kaptak lokális segítséget is, kihasználva a kommunikációs ügynökség nemzetközi hálózatát. A  30 másodperces kisfilmet a Geometry Global koncepciója alapján az Umbrella készítette el Budapesten.

A reklámfilm alapgondolata jól tükrözi a Béres Csepp filozófiáját, miszerint mindig vannak közöttünk olyanok, akik egészségesebbek és fittebbek a többieknél. A kisfilm az ő titkukról rántja le a leplet; minden Béres üvegcse egy olyan varázslatot rejt, ami jelentősen hozzájárul immunrendszerük normál működéséhez. A filmben a varázslat megtestesítője egy olyan tündér, aki a romániai néphagyományban már jól ismert. A tündérvarázslat a mesebeliség és a szerethetőség mellett azért is kulcsjelenete a filmnek, mert a termék sok évtizedes titkos receptúráját szimbolizálja.

A márka reklámfilmje október 3-ától már látható a román televízióban, ezzel egy időben a gyártó vásárlásösztönző eladáshelyi aktivitást is indított. Emellett a kommunikációs kampány csatornái és felületei között megtalálhatóak a print és online médiumok, és az egyre nagyobb teret hódító blogok is. A véleményvezérek kiválasztásában és koordinálásaban szintén az Ogilvy PR segédkezett.
(BrandTrend)