Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A szemfülesek már észrevehették, hogy visszatért a retró címke egyes Pepsi kiszerelésekre (0,33; 0,5; 0,75; 2,25 és 2,5 liter). A globális szinten terjesztett televíziós reklám adaptált verziója pedig október 10-től látható a magyar csatornákon. A hazai kampány kreatív koncepcióval és a közösségi média felületek aktív használatával is kiegészült, így a nézők több platformon is találkozhatnak a márkával.

A Magyarországon megvalósuló kreatív koncepció lényege, hogy a pepsi.hu weboldalon elérhető tervezőfelület segítségével mindenki megalkothatja a saját Pepsi stílusát. Az október 14-től december 31-ig elérhető interaktív játék garantáltan előcsalogatja az érdeklődők kreatív énjét: bárki megtervezhet vele egy személyre szabott GAS pólót és Converse Shop-os cipőt. A szerencsések meg is nyerhetik az egyedi tárgyakat, ugyanis napi 1 pár cipő, illetve 2 darab póló talál gazdára. Ha valakinek még sincs kedve alkotni, a már meglévő kollekcióból is kiválaszthatja, hogy melyik cipőt vagy pólót szeretné magáénak tudni.

Ezen kívül a Pepsi médiavásárlással, hagyományos PR-rel és népszerű vloggerek/bloggerek közreműködésével támogatja a kreatív koncepciót. A kampány során a véleményvezérek legfőbb feladata a saját Pepsi kollekció tervezése és megosztása lesz. A PepsiCo elsősorban divat és lifestyle témában népszerű fiatalokkal működik együtt a kampányidőszakban.

pepsi-key-visual

Figyelemfelhívó ambient elemként óriási Pepsi cipőket is láthatnak majd a járókelők frekventált budapesti helyszíneken.

A koncepció megvalósításán több ügynökség dolgozik együtt, a PR-ért a Merlin Communications felel, a kreatív ügynökség pedig a BSP. A kampányt a PepsiCo részéről Buzder-Lantos Nikoletta marketingvezető irányítja, az operatív feladatokért pedig Brandt Ilona brand manager a felelős.
(BrandTrend)