Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Október 3-án startolt a márka legújabb fogyasztói promóciója, melyhez a HPS Experience készített szemléletes filmet.

Az öt hetes promóció mechanizmusának alapja a csapatjáték, ezért a márka központi karaktere, az Edző egy saját képmására teremtett, ámde valódi játékra alkalmatlan team kíséretében jelenik meg. Az Edző eddig egyéni felkészítéssel segítette játékosait, de most bebizonyítja, hogy képes összefogni őket az értékes nyereményekért.

„Az üzenet nem más, minthogy Álljunk össze és játsszunk együtt a feljutásért! Ezt egy online felületre készült, VHS-korszakot idéző videóban mutatjuk meg, amihez 30 különböző, életnagyságú Edző attrapot gyártottunk le. A kampány kiterjesztéseként az attrap team Budapest több forgalmas pontján is feltűnik majd, a vállalkozó kedvűek tehát ténylegesen beállhatnak az Edző csapatába” – árulta el Persely Tamás, a HPS szövegírója.

sport_csapatepito

A Csapatépítő főszerepében a Sport szelet korábbi reklámjához hasonlóan a Vígszínház színművészét, Mészáros Mátét láthatjuk, a rendezésért pedig Nyitrai Marci felelt.
(BrandTrend)