Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. útnak indította az ineedcoffee.hu weboldalt, mely a kávézás szerelmeseit szólítja meg. A koncepcióért és menedzsmentért a SAKKOM Interaktív, míg a dizájnért az Admagic felelt.

kave

A Bravos 2015-ben indította útjára a fiatalokat megszólító I need coffee imázskampányt. Az eddig főképp tévés, rádiós és outdoor hirdetésekben megjelenő üzenet köré most önálló weboldal készült, mely a tartalommarketing lehetőségeit aknázza ki. Az oldal célja, hogy a kávézás témakörét széleskörűen bemutatva informatív és egyben szórakoztató módon nyújtson hasznos információkat a kávéimádóknak. „Az ötlet és a tartalommarketing koncepció is hamar elnyerte a tetszésünket, hiszen ebben az évben a fő célunk a fiatalok megszólítása. Erre kiváló platformot nyújt az új oldalunk” árulta el Csóka Gyula, a Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója.

„Az ineedcoffee.hu felépítése során arra törekedtünk, hogy az ide felkerülő tartalmak minél jobban tükrözzék a kávézás iránt érdeklődő fiatalok igényeit, ezért már a tervezés fázisába bevontunk a Bravos Facebook-rajongóit” – tette hozzá Szlávecz Boglárka, a SAKKOM senior kommunikációs tanácsadója.
(BrandTrend)