Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Manapság már hétköznapi dolognak számít, hogy a fotelben ülve vásárolunk, vagy időpontot foglalunk, ha valamit feltétlenül az otthoni környezeten kívül kell elintézni. Elérhető ez a szolgáltatás például bankoknál, ahol még csak prémium ügyfélnek sem kell lenni ahhoz, hogy az ügyintéző szabaddá tegye magát egy általunk választott időpontban. A legújabb trendek azt mutatják, hogy ez a hozzáállás más piaci szereplőkre is átragadt, hiszen ma már akár laptop vagy televízió vásárlásnál sem kell tartanunk a felesleges várakozástól.

„Az ügyfeleink kényelmének érdekében az utóbbi években számos új szolgáltatással bővítettük kínálatunkat” – mondta Szánthó Balázs, a Media Markt Árkád ügyvezető igazgatója. „Okospontjainkon a műszaki tanácsadáson és technikai beállításokon túl népszerű a biztonsági szolgáltatások személyre szabása is. Tavaly átadtuk első áruházi kávézónkat, ami szintén arra szolgál, hogy a látogatók otthonosan érezzék magukat a vásárlás alatt. A legújabb ötletünk az időpontfoglalás, amivel azoknak szeretnénk kedveskedni, akik nem akarnak egyetlen percet sem várakozással tölteni, és szükségük van egy szakértőre a vásárlásuk során. A foglalást a honlapunkon keresztül intézhetik a vásárlók, és jelenleg néhány kiemelt áruházunkban érhető el. A felület mobilra is optimalizált, így akár útközben is lefoglalható egy szimpatikus időpont.”

A nagyobb beruházások alkalmával jellemző, hogy az érdeklődőknek szüksége lehet plusz információkra, egyedi megoldásokra a végleges döntés előtt. Ilyenkor lehet frusztráló, ha az áruházakban dolgozó szakértők épp másik vásárlókkal vannak elfoglalva. Az új szolgáltatásnak köszönhetően nem kell másokkal osztozni az eladók figyelmén, az előre egyeztetett időpontokban bárki „prémium ügyfélnek” érezheti magát.
(BrandTrend)