Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az Arena Plaza évek óta használja a közösségi felületeket: Facebookon több mint 184.000, Instagramon pedig már 7000 követője van. A bevásárlóközpont nyáron egy új platformot, a hazánkban is egyre népszerűbb Snapchatet vette célba. Bár az időzáras fotó- és videóküldő alkalmazásnak friss adatok szerint világszerte már 100 millió felhasználója van, a magyar piac még nem igazán ismerte fel az ebben rejlő lehetőségeket. A bevásárlóközpont social media ügynöksége, a Mindea javaslatára, az elsők között döntött saját Snapchat-profil indításáról.

„A közösségi médiára mindig nagy hangsúlyt helyeztünk: divatrajongó vásárlóink mindig friss, releváns, inspiráló tartalmakkal és aktivitásokkal találkozhatnak. Social mixünk új elemmel bővült: mostantól már nemcsak Facebookon és Instagramon, hanem egy izgalmas új platformon, a Snapchaten is követhetnek bennünket. Büszkék vagyunk rá, hogy szinte az elsők között indultunk ezen a csatornán és továbbra is azon dolgozunk, hogy újabb és újabb meglepetésekkel várjuk a rajongóinkat” – mondta el Gedeon Éva, az Arena Plaza marketing menedzsere.
(BrandTrend)