A több mint 100 éves Főtaxi mindig is élen járt az innovációban, ezt bizonyítja többek között az akadálymentesített diszpécserközpont, a sofőrök újraélesztési alapképzése és az elektromos, környezetbarát autóflotta kiépítésének megkezdése is.
Az új applikáció bevezetését integrált kampány is támogatja a különböző médiumokban. Május elejétől print – és online felületeken PR kommunikáció, majd pedig a Sláger rádióban rádiókampány fut. Elkészült továbbá a május 16-tól a TV2-n sugárzásra kerülő, 30 mp-es TV szpot is.
A közelmúltban megváltozott piaci környezetben a szpottal a Főtaxi úgy szeretné megcélozni a fiatalabbakat, hogy a meglévő utaskör bizalmát is erősítse. A szpot külföldi karakterekkel készülő változata pedig a turistáknak fog szólni.
Az app Android és IOS platformon is elérhető, és a magas minőségű szolgáltatások mellett a felhasználói élmény is szerethetővé teszi.
(BrandTrend)