Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Mivel Jégkorong Világbajnokság, foci Eb és Olimpia is van ebben az évben, a MOL úgy döntött, hogy a fél éves kommunikációs stratégiáját a sportra építi. A MOL nem csupán hazánkban gondolkodott, hanem regionális kampányt fejlesztett.

A stratégiai cél az volt, hogy tudatosuljon az emberekben; aki a MOL-nál tankol, támogatja a magyar sportot.

mol

A Greenroom által fejlesztett koncepció szerint a MOL a spot segítségével kívánja ráébreszteni az embereket, hogy a szurkolás olyan alapélmény, amelyből akár akarjuk, akár nem egyikünk sem vonhatja ki magát. Szurkolhatunk bárminek és bárkinek, az izgalom összehozza és mélyíti az emberi kapcsolatokat, közösségeket épít. Az újszerű kampánygondolat lényege, hogy megmutassuk, a mindennapok tele vannak pillanatokkal, amelyekben szurkolunk: a busz után futó utastársunknak vagy a gepárd elől menekülő a gazellának.

Az időzítés nem véletlen, a következő időszakban gyakran szoríthatunk a magyar sportolóknak: május 6-án indul a jégkorong-világbajnokság, június 10-én a labdarúgó eb, augusztus 5-én pedig az olimpia nyitóünnepségén vonulnak fel a mieink. A MOL a magyar sportélet egyik legnagyobb támogatójaként elkötelezett a sport népszerűsítése mellett. A hazai vállalat mindegyik eseményben érdekelt, hiszen a MOL a magyar jégkorong válogatott névadó szponzora, a magyar foci-, valamint számos sikeres egyéni sportoló támogatója. Többek között Szilágyi Áron, Gyurta Dániel, Vajda Attila és Kozák Danuta is a MOL csapat tagjaként vesz majd részt a riói olimpián.

A kampány másik központi bázisa az aszurkolobennedvan.hu website lesz, amely mélyebb betekintést enged a kampányba, annak hátterébe, illetve a MOL sportszponzorációs tevékenységébe.

Alkotók listája:

  1. MOL:
    1. Szollár Domokos – társasági kommunikáció igazgató
    2. Csollán Annamária – vállalati marketing vezető
    3. Konja Boldizsár – márkakommunikáció specialista
    4. Valastyán Zsolt – online marketing szakértő
  2. Greenroom:
    1. Vida Gusztáv – kreatívigazgató
    2. Jávor Bence – head of copy
    3. Huszár László – art director
    4. Tóth Adorján – senior copywriter
    5. Farkas Dávid – copywriter
    6. Raj Dániel  – junior copywriter
    7. Kőrös Gergely – producer
    8. Mankovits Marcell – producer
    9. Botos István – account director
    10. Pomozi Bernadett – account manager
  3. Stáb:
    1. Smalls’film – produkciós cég
    2. Tarnai Petra – producer
    3. Kiss Rudolf Péter – rendező
    4. Erdély Mátyás – dop

(BrandTrend)