Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A Duna Televízión induló, fiatal komolyzenei tehetségkutató műsor, a Virtuózok szereplői és missziója a Huawei Technologies hazai képviselőit is elbűvölte, ezért a kínai távközlési óriásvállalatnak szándékában áll minden tőle telhetőt megtenni azért, hogy ez a műsor minél szélesebb körben elterjedjen Kínában.

virtuozok

„Bármilyen furcsán hangzik, a Virtuózok kis és tini versenyzői és a vállalatunk ugyanabban mutat valami rendkívülit, kreatívat és egyedit. Ez pedig nem más, mint a hullámok, a rezgések világa” – mondta Zheng Weifeng, a Huawei magyarországi vezérigazgatója. „Ez a műsor arra ösztönzi a fiatal tehetségeket országszerte, hogy kövessék álmaikat és nap mint nap mindent megtegyenek azért, hogy nagyszerűbbek legyenek és ezáltal elérjék céljaikat. Ez összhangban van a Huawei értékeivel és jelmondatával is: Make it possible! Ráadásul a Kodály-módszer, amelynek segítségével nemcsak ezek a fiatalok, hanem valamennyi magyar gyerek tanulja a zenét, ma a világon a távol-keleti országokban a legnépszerűbb. A kínai gyökerű Huawei így mindent megtesz azért, hogy tovább segítse a Virtuózok tehetségeinek és a műsornak ismertebbé válását például Kínában.”   

Peller Mariann, a Virtuózok producere és licensztulajdonosa örömmel fogadta a távközlési vállalat megkeresését, amely épp az idén április elején bejelentett, első nemzetközi sikereket tovább segíti.
(BrandTrend)