Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Közeledik a Foci Eb, melyet még különlegesebbé tesz az, hogy a magyar csapat is részt vesz. Fontosnak tartotta az MLSZ és az ÖRT, hogy közös útmutatóban adjanak tájékoztatást azokról az elemekről, amelyek használata a reklámban engedélyhez kötött.

A Foci Eb nemcsak a fogyasztók – nézők érdeklődésének középpontjában áll, hanem minden bizonnyal a reklámozók is használni szeretnék az esemény különleges hangulatát. A Foci Eb védjegyei azonban csak a jogtulajdonos engedélyével használhatók.

“Az volt a szándékunk, hogy segítsük a szakmát az újabb útmutató elkészítésével, hiszen az információ segít a megelőzésben, a megelőzés pedig az önszabályozás rendszerének fontos eleme. Nagy örömünkre az MLSZ jó együttműködő partner volt, így egy hiteles, alapos anyagot tudunk közzétenni” – fogalmaz Fazekas Ildikó főtitkár.

“Nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk a már közzétett útmutatóink kapcsán, és örömmel készítettük el az újabb anyagot, amely ismét egy rendkívül aktuális területen segít az eligazodásban” – tette hozzá Megyer Örs, az ÖRT elnöke.
(BrandTrend)