Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Újabb állomásához érkezett a Müpa imázskampánya. A 2015/16-os évadban Magyarország egyik legismertebb kulturális márkája az intézményre jellemző műfaji sokszínűségen keresztül kívánja bemutatni azt a különleges atmoszférát, ami miatt az itt fellépő művészek és a közönség is „szeret itt lenni”. A Spotify felhasználói ezentúl a szolgáltatáson keresztül is elérhetik a Müpa-élményt egy személyre szabott lejátszási lista generálásával.

Mupa_Playlist_640x600px

Március 31-től minden Spotify-felhasználó megismerheti a Müpa fellépőit, ugyanis egy alkalmazás segítségével személyre szabott playlist készíthető kizárólag olyan előadók dalaiból, akik a következő hónapokban lépnek fel az intézményben. A kampányoldalon a felhasználók zenei ízlését hat kérdés segítségével térképezik fel, majd a válaszok alapján egy tíz számból álló lejátszási listát ajánlanak nekik. Az elkészült playlist a felhasználó Spotify-oldalán lesz elérhető, valamint a linket e-mailben is megkapja. A kampány bevezető szakaszában, március 31. és április 14. között egy nyereményjátékban is részt vehetnek a Spotify-fiókkal rendelkező felhasználók. Ehhez saját playlistjük létrehozása mellett csupán egy, a Müpával kapcsolatos adatot kell megtippelniük. A helyes válaszhoz legközelebb állók között tíz darab MOJO vezeték nélküli bluetooth hangszórót sorsolnak ki.

A kampányhoz többek között egy egyedi, zenei műfajokra és a felhasználó nemére is targetált spotsorozat is társul, amivel a szemfülesek a Spotify használata közben találkozhatnak.
(BrandTrend)