Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

“Hiába egyre divatosabb az egészséges életmód, a nagy üdítőital-gyártó cégek ebből is tudnak profitálni” – írja a Business Insider.

Mint írják, az elmúlt években drasztikusan estek a hagyományosan hizlalónak, egészségtelennek tartott élelmiszerek eladási mutatói, csökkent például a gyorséttermek forgalma, és kevesebb cukros üdítőitalt adtak el az Egyesült Államokban.

Sokkal több fogy ellenben az olyan termékekből – ilyenek például az ásványvizek -, amelyeket úgy hirdetnek, mint amik az egészséges életmódhoz szükségesek. “Tavalyelőtt a Week újságírója Az évszázad marketingtrükkjének nevezte a palackozott vizet forgalmazó cégek felemelkedését, joggal: 2012-ben az Egyesült Államokban 11,8 milliárd dollárt (3307 milliárd forintnak megfelelő összeget) költöttek palackozott vízre, egy átlagos amerikai így egy év alatt 140 liter ásványvizet ivott. Nagy-Britanniában az ásványvíz már népszerűbb italnak számít, mint a különböző gyümölcs- vagy gyümölcsízű italok, sőt, több palackozott víz fogy, mint szeszes ital” – írja a cikkre hivatkozva az Origo.

mineral

WWF tavalyi jelentése szerint általánosságban nincs különbség a palackozott ásványvizek és a vezetékes víz minősége között. A fő különbség annyi, hogy az ásványvíz literje közel ezerszer többe kerül, mint a vezetékes vízé, valamint, hogy az utóbbival rengeteg PET-palackkal is szennyezzük a környezetet.
(BrandTrend)