UberVAGYOK névvel kampányt indított múlt hét szombaton a magyarországi Uber. A www.ubervagyok.hu oldalt három nap alatt már közel ötezren látogatták meg.
A kampány célja, hogy a felhasználók elmondhassák, számukra miért fontos az Uber, miért szeretik az applikációt, és az hogyan járul hozzá Budapest folyamatos fejlődéséhez.
Az oldal működési elve egyszerű: a látogató megadja a nevét, megírja rövid személyes történetét, majd feltölti Facebook profilképét (vagy egy saját fotóját). A képet különböző funkciókkal lehet egyedivé tenni, majd megosztani a történettel együtt a Facebookon. Az #ubervagyok hashtaget használva pedig a felhasználónak lehetősége van arra, hogy felkerüljön a kampány oldalára.
Az UberVAGYOK-hoz már több híresség is csatlakozott, többek között Árpa Attila, Felcser Máté és Lakatos Márk.
(BrandTrend)