Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A tél idén korán érkezik, Európa egyes pontjain már leesett az első hó, ezért a Goodyear a tél szépségét a közösségi médián keresztül és a valódi életben is ünnepli. A fogyasztók a közösségi médián keresztül feltölthetik a kedvenc téli helyszíneikről készített fényképeiket és videóikat a világ bármely pontjáról az ún. „My Winter Feel Good Place” platformra, és téli nyereményeket nyerhetnek a Goodyeartól. A platform automatikusan összegyűjti az összes képet, és elhelyezi őket egy digitálisan készített térképen, így láthatóvá válik, hogy az emberek hol érzik jól magukat télen világszerte.

Az emberek a képeket az Instagramon, Facebookon vagy Twitteren keresztül a #MyWinterFeelGoodPlace címkével beküldött képek és videók segítségével tölthetik fel a platformra.

A Goodyear a kampányt Németországban nyitotta meg, ahol egy óriási hógömb segítségével keltette életre a tél csodáit az egyik város forgalmas terén, ahol minden járókelő átsétálhat a hógömbön, egyedi, kellemes pillanatokat szerezve így, melyeket megoszthat másokkal!

Annak a helynek a fontosságát, ahol valaki jól érzi magát, nem lehet túlértékelni. Dr. Tsivrikos, a londoni University College szakembere szerint: „Ha valaki megtalálja azt a helyet, ahol jól érzi magát, az fontos pszichológiai előnyökkel járhat az illető hangulatára, érzéseire és általános teljesítményére nézve. Mert miközben olyan helyeken bújunk meg, amelyeket pszichológiai szempontból biztonságosnak vélünk, az emberek testüket és elméjüket is felfrissíthetik, ha eltávolodnak a munkával kapcsolatos vagy személyes stresszhatásoktól.”

„Ez a kampány, az önmegvalósítás mellett, elsősorban a „jó érzéseket szül” fogalmának lényegét szeretné megragadni, és azt sugározza, hogy a Goodyear a körülményektől függetlenül mindig nyugalmat biztosít, bárhová is szeretne menni” – mondja Alexis Bortoluzzi, a Consumer EMEA Goodyear Dunlop marketingigazgatója. „Mivel már most láthatóak a jelei, hogy a tél korán érkezik Európába, különösen várjuk azokat a gyönyörű képeket, amelyeket az idei tél tartogat számunkra.”
(BrandTrend)