Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Az Emirates ma mutatja be televíziós reklámját a hollywoodi színésznő, rendező és producer, Jennifer Aniston közreműködésével. Ez az első alkalom, hogy a légitársaság globális digitális és TV kampányában a nemzetközi sztárral dolgozik együtt.

Az Aranyglóbusz- és Emmy-díjas színésznő a légitársaság reklámkampányában is megmutatja kiváló humorérzékét. A reklám úgy kezdődik, hogy Aniston kétségbeesetten a fedélzeti zuhanyzót és lounge-ot keresi, miközben légiutas-kísérők gúnyolódnak rajta. Amikor végül felébred saját privát kabinjában az Emirates első osztályán, természetesen kiderül, hogy mindez csak egy rémálom volt, és gyorsan megismeri a légitársaság ikonikus A380-as Shower Spa-ja és fedélzeti lounge-a nyújtotta kényelmet.

Jennifer-Aniston_Emirates

Boutros Boutros, az Emirates vállalati kommunikációért, marketingért és márkáért felelős divíziós alelnöke elmondta: “Jennifer Aniston vonzereje és kapcsolata a globális közönséggel kiváló választássá tette őt új kampányunkhoz. Hollywood egyik legelfoglaltabb asszonyaként, Aniston, akárcsak számos más utasunk, sokszor csak akkor tud pihenni, ha utazik. Az Emirates-nél mi ezt kivételes élménnyé tesszük.”

„Az iparágban jellemző reklámok helyett mi humoros megközelítéssel mutatjuk be fantasztikus fedélzeti termékeinket. Senki mást nem tudtunk jobban elképzelni erre a szerepre, mint Jennifer Anistont, és a reklám szövegkönyvét teljes mértékben hozzá igazítottuk. Professzionalizmusa, valamint kiváló humorérzéke végigkísérték a forgatást, és nagyon elégedettek vagyunk a végeredménnyel” – tette hozzá Boutros Boutros.

A reklámot a filmes veterán és Oscar-jelölt Bryan Buckley rendezte, aki nagy elismerésnek örvend Superbowl reklámjainak köszönhetően. Az RKCR/Y&R London dolgozta ki a koncepciót, míg a szövegkönyv elkészítése az ügynökség, Bryan Buckley és az Emirates reklámcsapat közös munkájának eredménye.

A globális digitális és televíziós kampány novemberben indult az Egyesült Államokban és az Egyesült Arab Emírségekben, illetve azokon a piacokon – például Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Indiában és Ausztráliában –, ahol különösen jelentős az Emirates piaci jelenléte.

Az Emirates a kampány részeként eddig 20 millió dollárt fektetett be nemzetközi szinten TV szpotokba, amelyeknek lesznek 30 másodperces és hosszabb, 60 másodperces verziói is.
(BrandTrend)