Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A kommunikáció, média és reklám témakörben oktatási programokat szervező Independent Media Education Center (IMEC) és a 40 éves Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 2015 szeptemberétől szakmai partnerségre lép. Így már ősszel közösen indítanak képzéseket, és egymást támogatják az oktatási stratégiájuk megvalósításában.

A 2014-ben alapított IMEC a kommunikáció, média és reklám területén a tudásmegosztást, a szakmában felhalmozódott naprakész tudás és tapasztalatok összegyűjtésével és gyakorlati képzéseken való átadásával valósítja meg kiegészítve az egyetemi elméleti oktatást autentikus előadókon keresztül. A programok nem csak a pályakezdőket, hanem a különböző területeken dolgozó, aktív szakembereket is megszólítják, akik sokszínű megközelítésben tekinthetnek bele az egyes szektorok, szervezetek működésébe, kommunikációs tevékenységébe.

Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke hangsúlyozta: „Az idén 40 éves Magyar Reklámszövetség, az iparág legátfogóbb szervezeteként fontosnak tartja nem csak a friss diplomások gyakorlati ismeretekkel való gyarapítását, hanem a szakmabeliek ismereteinek folyamatos kiterjesztését is, ezzel is elősegítve a szakma általános színvonalának emelését.  Az MRSZ online tagozata, az IAB szervezésében már évek óta sikeresen működő Digitális Mesterkurzus képzés mellett szélesíteni kívánjuk az oktatási programjaink sorát az Independent Media Education Centerrel való együttműködéssel.”

Idén ősszel két előadássorozat is indul. A “PR kommunikáció a gyakorlatban” című szeptember 22-én, a „Marketingkommunikáció, reklám a gyakorlatban” november 4-én. A PR kommunikációval foglalkozó átfogó, számos témát érintő képzés lényegében megegyezik az első félévben nagy sikerrel lezajlott előadássorozattal, kisebb kiegészítésekkel. A mind tematikáját, mind előadóit tekintve gazdag program keretén belül az egyes témaköröket az adott terület legelismertebb, mondhatni “emblematikus” szakemberei között számon tartott kommunikációs vezetők, főszerkesztők stb. mutatják be.

Az IMEC alapítói B. Csejtei Ildikó és Liptay Gabriella, akik az elmúlt évtizedek során számos jelentős vállalat kommunikációs igazgatói posztját töltötték be.

„Nagyon örülünk, hogy az MRSZ, mint Magyarország meghatározó kommunikációs szervezete szakmai partnerként kapcsolódik programunkhoz. Fontosnak tartjuk, hogy az MRSZ kiemelten kezeli a tudásmegosztás, szakmai oktatás kérdését, mivel semleges szervezetként, a szakma széles spektrumát képviselve sokat tud tenni ennek elősegítéséért” – mondta B. Csejtei Ildikó.

„Az MRSZ az elmúlt időszakban különösen aktívan volt jelen; számos szakmai és szabályozási kérdés kezelésében, az iparági vélemények összehangolásában kiemelt szerepet játszott, játszik. Szakmai beágyazottsága, a legfrissebb trendek követése tetten érhető lesz a tematikák finomítása, kiegészítése terén is, mód nyílik majd speciális témakörök – mint pl. a jogszabályi környezet változásai – beemelésére is a programba” – mondta Liptay Gabriella.
(BrandTrend)