Mindenki szeretné, ha márkájáról sokan és sokat beszélnének a digitális térben, úgy, hogy az nem jár jelentős médiaköltséggel. A márkanagyköveti programok ezt a célt szolgálják: hatékonyan aktivizálják a véleményvezéreket a közösségekben (mint például George Clooney az Omega kampányaiban).
A márkanagyköveti programoknak különös szociológiája és pszichológiája van. Ahhoz, hogy megértsük, hogyan válik egy közösség tagja a márkánk szószólójává, azaz márkanagykövetté, figyelni, ismerni, érteni kell a közösségek működését. Ez a terület nem egy klasszikus paid media megoldás. Ez az earned media – azaz a kiérdemelt figyelem – egyik legizgalmasabb területe.
Az alábbi infografika bemutatja, hogy kik a márkanagykövetek, és milyen eredményt hozhat a velük való együttműködés. Márkanagyköveti kampány tudatos felépítésével elérhetjük, hogy hiteles véleményvezérek képviseljék a márkánkat, és nagy számú elérést biztosítsanak számunkra az online térben.
(BrandTrend)