Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az önszabályozás lényeges területe, hogy nem csak utólag – a panaszok elbírálása, de az előzetes véleményezés révén is segíti a szakmát, hogy sértő reklámok ne jelenjenek meg, és így sem a fogyasztó érdekei, sem pedig a márkába vetett bizalom ne sérüljön. Elsődlegesen a reklámozók, sok esetben pedig a reklámozó-ügynökség megállapodás keretében az ügynökségek keresik meg az ÖRT-öt, és természetesen a média sem marad ki a kérelmezők sorából.

“Az ügyek magas száma nemcsak a szakma felelősségét dicséri, de az ÖRT elfogadottságát is jól jelzi” – fogalmaz Megyer Örs, az ÖRT elnöke.

“Vannak cégek, akiknél a reklámok szigorú belső elfogadási folyamatához hozzátartozik, hogy az ÖRT véleményét is kikérik, jóváhagyásunk nélkül nem tesznek közzé reklámot. Mások „csak” a kérdéses esetekben keresnek meg minket, a „vészcsengő beállításához pedig a tréningjeink nyújtanak segítséget. Büszkék vagyunk arra, hogy a szakma pozitív segítségnyújtásként tekint az előzetes véleményezésre,  és az önszabályozás teljes eszközrendszeréhez hozzátartozó szolgáltatás ilyen jól működik nálunk”   – teszi hozzá Fazekas Ildikó főtitkár.
(BrandTrend)