Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

“A márka “Szeretem a reggelt” elnevezésű kampányának részeként a Punnany Massif Wolfie-ja a Random Tripből ismert Delov Jávorral írja meg Tóth Verának a Nescafé online közösség reggeli üzeneteiből összerakott slágert” – írja a Kreatív.

Marketingcél: Fogyasztókat vonzani a Nescaféhoz úgy, hogy a reggeli kávéivást a Nescafé márkához kössék.

Kreatív koncepció és kampánycél: A reggeleket népszerűsítő Nescafé kampány célja és egyben az igazi kihívása, hogy felhívja a figyelmet a reggeli napszak fontosságára. A stratégia részeként a márka bebizonyítja, hogy a reggel szerethető, különösen, ha az egy csésze Nescaféval indul.

A Nescafé reggeli kampányának egyik állomásaként Wolfie a kampány weboldalára érkező üzenetekből és kedves történetekből kreál dalt, ami az alkotók reményei szerint egy reggeli mozgalom főcímzenéjévé, himnuszává válhat.
(BrandTrend)