Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Samsung 20 kategóriában elnyert 27 díjával új csúcsot állított fel a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon. Tavaly ugyanitt szintén rekord mennyiségű, 16 díjjal ismerték el a vállalatot, idén pedig ezt is sikerült túlszárnyalni.

Ebben az évben a vállalat a Launching People kampánnyal tette le a kézjegyét. A kezdeményezést a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon összesen hét díjjal jutalmazták, valamint elismerve az újításokat, az innovációt és a digitális technológiában rejlő lehetőségeket támogató cégfilozófiát. A Launching People kampány célja, hogy az embereket ösztönözze álmaik megvalósítására. A program keretén belül a vállalat arra buzdítja a fogyasztókat, hogy álmaikat és ötleteiket osszák meg a Samsung segítségével.

A Look At Me, az autista gyermekeket segítő okostelefon applikáció öt díjat zsebelt be, többek között a Cyber kategória arany díját is. Az appot fejlesztő csapat korábban már számos elismerésben részesült, például a The One Show és a New York fesztiválokon.

A Cannes Lions 2015 további Samsung díjazottjai között megtaláljuk a Titanium Lion kategóriában 7 díjjal jutalmazott Safety Truckot, a közlekedési balesetek megelőzésére irányuló koncepciót is. A Titanium kategóriában egyébként olyan áttörést jelentő ötleteket díjaznak, amelyek az adott iparágnak új irányt mutatnak. A Back Up Memory elnevezésű, az Alzheimer-kór korai felismerését célozó alkalmazás 3 díjat nyert, többek között az Health/Health&Wellness kategória arany díját. A Hearing Hands, a hallássérülteket segítő jelnyelv szolgáltatást pedig két bronz díjjal ismerték el a Promo&Activation és PR kategóriákban.

„A sikerünk kulcsa az, hogy a Samsung a filozófiájában megfogalmazottak szerint arra törekszik, hogy a fogyasztókat maximálisan megértse, az igényeiket világszerte kiszolgálja, és a digitális technológia segítségével tegye teljesebbé az életüket” – mondta Nyilas Orsolya, a Samsung Electronics Magyar Zrt. vállalati kommunikációs vezetője. „A Samsung mindent megtesz azért, hogy az emberek életét jobbá tegye. A Launching People kampány pedig abban segít minket, hogy a nemes cél érdekében kihasználjuk az innovatív termékeink és szolgáltatásaink nyújtotta lehetőségeket.”
(BrandTrend)