Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

Frissítette arculatát a Poli-Farbe Platinum falfestékeknek a gyártócég. A márkaépítést újradolgozott tv-szpot, villamosreklám, print és online kampány, illetve BTL-aktivitások támogatják. A Poli-Farbe még a TV2 ID-jába is beleépült.

A Poli-Farbe Platinum egyrétegű beltéri falfesték palettája kilenc új színnel bővült a világpiaci trendeknek és a hazai fogyasztói szokásoknak megfelelően. A színkínálat változásával egy időben megújult a Poli-Farbe festék- és vakolatgyár vezető termékének csomagolása is. A sokszínűséget továbbra is magyar virágok közvetítik, amit a piackutatások szerint is kedvelnek és hitelesnek tartanak a vásárlók. A szezon kezdetén a jelenlegi négy mellett megszületett az ötödik, barna színcsoport, amelynek csomagolásán a mandulafa virága látható.

Az új csomagolást és a megújult színvilágot a Poli-Farbe Platinum tv-szpotjára is átvezették, hogy tovább erősödjön a „sokszínű, virágos festék” attitűd. Nem csak a packshot változott a tavalyi szpothoz képest, de a 25 másodperces verzió mellett megszületett öt színmutáció is, ezek 15 másodpercesek. A tv-kampány a TV2 csoport és az Atmédia csatornáin futnak tavasztól őszig, kiegészítve egy innovatív megoldással. A reklámhelyek első pozícióiban található szpotokat a Poli-Farbe összekapcsolta a TV2 ID-jával, így a forduló piros kocka festékdoboz alakot vesz fel, hogy még jobban rögzüljön a nézőkben a márka.

A Poli-Farbe a Ringier Axel Springer kiadóvállalattal közös promócióba is kezdett, amelynek keretében – sok kisebb tárgynyeremény mellett – Rio de Janerio-i utazást tudnak nyerni a festékvásárlók. A Poli-Farbe a Magyar Olimpiai Bizottság arany fokozatú támogatójaként már idén biztosítja a jövő évi kiutazást az olimpiai játékokra, megelőzve ezzel a globális kampányokat. A hirdetések print és online felületeken futnak, social média és PR-aktivitásokkal, valamint közös rendezvényekkel támogatva.

A bócsai vállalat az idei évben először társult a Class FM reggeli roadshow-jához szponzorként, a helyszíni aktivitások keretében öt településen is találkozhattak a fogyasztók a márkával. Az együttműködés rádiós szpotkampánnyal válik teljessé a nyár végére.

pozitiv fal

A Poli-Farbe egy különleges content marketing megoldás mellett is letette névjegyét. Egy elhanyagolt I. kerületi betonkerítésre 37 pozitív szót festettek a Színes Város Mozgalom aktivistáival közösen, hogy elgondolkodtassák és felvidítsák az arra járókat.

A Poli-Farbe Platinum virágos hirdetéseivel a 2-es és a 4/6-os villamos járatain is lehet találkozni.

A Poli-Farbe hazánk utolsó magyar tulajdonban lévő festék- és vakolatgyára. Családi vállalkozásból lett a kkv szektor meghatározó szereplője, éves árbevétele meghaladja a 9 milliárd forintot. Székhelye Bócsán található, ahol több mint 230 embernek ad munkát.
(BrandTrend)