Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Új, átfogó kommunikációs koncepciót dolgozott ki, és új imázsfilmet forgatott az Ogilvy & Mather (O&M) a MOL Magyarország megbízásából, amelyben arra hívja fel a figyelmet, hogy „számít, hol állsz meg!”. Életünk során számos olyan döntést hozunk, amelyek következményei meghatározóak. A film arra helyezi a hangsúlyt, hogy nem mindegy, hová járunk iskolába, kivel osztjuk meg a lakásunkat, kikkel dolgozunk, és hogy egy éhes barnamedvével vagy egy erős fiatalemberrel kelünk útra. Ugyanígy az sem mindegy, hová térünk be feltöltődni vagy vásárolni. A MOL felelős vállalatként támogatja a jelent: a kultúrát, a gazdaságot, a sportot, és támogatja a jövőt a fiatal tehetségek felkarolásával. A MOL-nál elköltött forintokkal közvetetten a fogyasztók is a fejlődés előmozdítóivá válnak.

„Az új átfogó stratégia és az imázsfilm kidolgozásának folyamata zökkenőmentesen zajlott. A prezentált ötletből rendkívül rövid idő alatt megvalósult film lett, amit négy helyszínen, közel 18 óra alatt forgattunk le. Ezalatt a nem rövid nap alatt jártunk kémia órán habrobbanást előidézni, a Lupa szigeten ásatást forgatni és nem kevés időt töltöttunk stúdióban sem, ahol a medvés jelenet blue-box felvételei készültek” – mesélte Benesch Ferenc, az O&M kreatív igazgatója.

„A reklámfilm hűen tükrözi vállalati hivatásunkat, elkötelezettségünket a társadalmi és a természeti környezetünk iránt. Bemutatja, miben más a MOL-nál történő vásárlás, milyen értékeket teremtünk az értékesítés által. Cégünk támogatja a kultúrát és a fiatal tehetségeket, a gyermekgyógyászatot, a közösségi kertészkedést, illetve a közösségi városi közlekedést is” – mondta el Szollár Domokos, a MOL társasági kommunikációs igazgatója.

A kampány, amelyhez nyomtatott hirdetések is tartoznak, Magyarországon ezen a héten indul.
(BrandTrend)