Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

A Richter kommunikációs stratégiája alapján a vény nélkül kapható gyógyszereit nem önálló márkákként építette fel, hanem az egyes termékek sajátos üzeneteit egy ernyőkeret fogta össze egységes kommunikációba.

„A 2012 és 2014 között használt, „Ön kérdez, a Richter válaszol” kampánykeret elsősorban a vállalatunk magas színvonalú kutatás-fejlesztési tevékenysége által jól megalapozott szakértői imázsát építette. Azonban az új kampány legfontosabb célkitűzése az, hogy ezt az üzenetet emócionális értékekkel is kiegészítse, és szorosabb érzelmi köteléket alakítson ki a vásárló/fogyasztó és az Richter között” – nyilatkozta Rajkainé Szabó Gizella, a Richter Gedeon OTC Marketing osztályvezetője.

Az új kommunikáció fókuszában a mindennapi empátia, a gondoskodás, a törődés és az egymásra való odafigyelés áll, amely a Richter Gedeon alapértékét, a gondoskodást hivatott erősíteni. Ezért az új kampány a történetmesélés eszközeivel élve sok-sok „gondoskodó pillanatot” mutat be, amely hétköznapi szituációkon keresztül segíti a célcsoportok azonosulását.

A kampány kreatív és gyártási munkáira kiírt tendert a De Code Group nyerte el. „A kreatív koncepciónk fontos eleme volt, és az előzetes fogyasztói kutatások ennek helyességét igazolták is, hogy ne a betegségekre és a fájdalmakra koncentráljunk, hanem inkább a felelős otthoni gyógyítás emberi oldalát mutassuk be, amely példamutató lehet a hazai gyógyszerkommunikációban” – nyilatkozta Varga Tina, a De Code Group ügyvezető igazgatója.
(BrandTrend)