Kategória: Képes hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Képes hír.

A több mint 20 éves L’Oréal Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. Az idei feladat a Lancôme Travel Retail stratégiájának megújítása volt. A résztvevőknek elemezniük kellett a jelenlegi trendeket és eredményeket, valamint újragondolni a retail dizájnt, animációkat és az oktatást, annak érdekében, hogy innovatív szolgáltatásokat kínáljanak, valamint még több vásárlót vonzzanak be az utazások során.

Üzleti stratégiánk kulcsfontosságú része munkáltatói hírnevünk építése, és tehetséges, kreatív fiatalok megtalálása. Hazánkban 82 egyetemi hallgató jelentkezett a versenyre 5 felsőoktatási intézményből. A résztvevőknek három fős csapatokban kellett kidolgozniuk a stratégiát, melyet bemutattak a L’Oréal Magyarország zsűrije előtt. Az első és a második helyezett csapat a Pozsonyban rendezett regionális döntőben cseh és szlovák diákokkal versenyzett. Győztesként a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói kerültek ki, így ők képviselhetik a régiót és Magyarországot a párizsi nemzetközi versenyen június 18-án.

Lancome-kate-winslet

 

A L’Oréal Brandstorm versenyen bevezetése óta, az elmúlt 23 év alatt 46 ország több mint 80 000 diákja vett részt. A verseny lehetővé teszi a diákok számára, hogy elméleti tudásukat a gyakorlatban is kipróbálhassák és célja, hogy a diákok kreativitását, elemzőkészségét, valamint a L’Oréalról kialakított képét javítsa.

A verseny egyben HR-eszköz is, hiszen lehetővé teszi, hogy felfedezzék a tehetséges fiatalokat. A vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.
(BrandTrend)