Kategória: Hír és Reklámpiac.

Admin kategória: Hír.

Az Internet of Things (IoT) fogalma hazánkban is egyre több ember számára válik világossá azáltal, hogy a felnőttek több mint 70 százalékának van okostelefonja és minden harmadik embernek táblagépe. Ezek az eszközök ma már szinte folyamatosan az internetre vannak csatlakoztatva, és más eszközökkel is napi szinten összekapcsoljuk őket. A mobil eszközöket használó fogyasztók háztartásaiban egyre több okos készülék – okostelevízió, robotporszívó, okossütő, okostelefonnal vezérelhető mosógép és hűtőszekrény jelenik meg, amit a Samsung legújabb TV kampánya is népszerűsít.

A Samsung hosszú évek óta egyet jelent a minőséggel, a megbízhatósággal és az innovációval. A vállalat célja, hogy a mobil és szórakoztatóelektronikai eszközök mellett a háztartási készülékek használata is egyszerű, kényelmes, ugyanakkor sokoldalú és hatékony legyen. A Samsung új generációs mosógépeivel, forradalmi klímaberendezéseivel, prémium hűtőszekrényeivel is már a jövő technológiáját képviseli, és mindezt egy új ATL kampányban mutatja be.

„A Samsung legújabb televízió kampányában búcsút int a konyhában lévő felfordulásnak, a házimunkák okozta stressznek és minden régi, elavult eszköznek. A TV szpot jól tükrözi a vállalat azon célkitűzését, hogy az otthoni munka örömteli időtöltés legyen. Az internetre csatlakoztatható okos, mégis egyszerű és sokoldalú háztartási eszközeinkkel új, modern otthonokat teremtünk. Célunk, hogy 2020-ra minden digitális eszközt, köztük a háztartási készülékeket is a világhálóra lehessen csatlakoztatni” – mondta Nyilas Orsolya, a Samsung vállalati kommunikációs vezetője.

A Samsung legújabb kampányában elbúcsúzik az időrabló, kényelmetlen, elavult háztartási készülékektől és üdvözli az innovatív, újszerű, emberközpontú megoldásokat. Üdvözli a mobiltelefonról interneten keresztül vezérelhető mosógépet, amely kényelmesebbé teszi az életet, a több hűtési zónával rendelkező hűtőszekrényt, amely elősegíti, hogy az élelmiszerek tovább frissek maradjanak és a robotporszívót, amely akkor dolgozik otthonunkban, amikor mi éppen más időtöltésnek hódolunk.

A londoni Leo Burnett által fejlesztett és a budapesti Leo Burnett iroda által adaptált és kiegészített kampánnyal a televízióban, a nyomtatott sajtóban, online és social médiában, valamint az értékesítési pontokon is találkozhatnak a vásárlók.
(BrandTrend)