Kategória: Hír és Personal Brand.

Admin kategória: Hír.

A Bereczki Zoltán – Balog László szerzőpáros új dala lesz egy évig a Pringles reklámok hivatalos zenéje. Az egész Európát átívelő, minden felületet lefedő kampányt a londoni Grey reklámügynökség Free Demo pályázatán nyerte el a szerzőpáros.

bereczki

„Nagy öröm számunkra, hogy a Grey és a Pringles minket választottak, így egy évig a televíziós és rádióspotokban is a Choices dallamai csendülnek majd fel. A dal munkálatait Amerikában és Magyarországon végeztük, ifjabb Malek Miklóssal közösen” – magyarázta Bereczki.

A kampányban való részvételen túl, a londoni ügynökség közreműködésével a dal nemzetközi fronton is jelentős támogatásra számíthat. Több tesztelés után a Deezeren kiemelten jelent meg a szám, valamint az angol ügynökség egy évig az egész világon terjeszti azt. A Choices az Apple Music nemzetközi listáján az első helyen nyitott a múlt héten.
(BrandTrend)