Kategória: Képes hír és Personal Brand.

Admin kategória: Képes hír.

Lilu, azaz Kovalcsik Ildikó most úgy gondolta: ideje kicsit más vizekre is evezni. A népszerű műsorvezető az online világot vette célba, elindítja saját websorozatát. A Rossmann oldalán megjelenő videókban profi szakemberek segítségével hasznos smink- és szépségtippekkel látja el a téma iránt érdeklődőket.

lilu_szepsegnaploja

Bár az online tartalommegosztás napjainkban a virágkorát éli, ám igazán trendi, ugyanakkor hasznos videókból még mindig keveset találni. Lilu a most startoló websorozatában profi sminkes által ad és oszt meg hétköznapi szépségpraktikákat nőtársaival.

lilu_szepsegnaploja2

„Nem tudok kontúrozni, és még az alapozót is rosszul viszem fel az arcomra. Az ecsetek megfelelő használata szintén nehézséget okoz, hiszen a tévében a sminkemet általában mindig más csinálja. De amióta forgatjuk a Lilu Szépségnaplója részeit, én is egészen jól belejöttem a dolgokba” – mondta el a műsorvezető. „Ezzel az online csatornával minden nőnek fel szeretném arra hívni a figyelmét, hogy milyen egyszerűen kihozhatjuk magunkból a maximumomat a hétköznapokon is. Minden lépést megmutatunk majd a videókban az arcradírozástól kezdve a teljes smink fixálásáig. Egyszerű lesz, hasznos és követhető!”

lilu_szepsegnaploja3

A Lilu Szépségnaplója a tervek szerint hetente kétszer friss videóval jelentkezik majd és elsődlegesen a 24-49 éves korosztály számára szolgáltat minőségi tartalmat.
(BrandTrend)