Kategória: Képes hír és Personal Brand.

Admin kategória: Képes hír.

Andrea Michele Piacquadio, azaz Olly 42 másodpercenként értékesít egy microstock fotót, évente pedig körülbelül 750.000 alkotását vásárolják meg. Ezzel az egyéni teljesítményével az olasz fotós világelsőnek számít a microstock-fotózás kategóriában. Andrea álma, hogy egyszer Budapestet, és Magyarországot is bemutathassa a saját szemszögéből a világnak.

Andrea Piacquadio_1

Olly egy világhírű microstock fotós, akinek az alkotásaival már szinte mindannyian találkozhattunk egy-egy prezentációban vagy éppen egy reklámban, csak nem tudunk róla.  A microstock-fotózás nagy szabadságot biztosít számomra mind a művészet, mind pedig az időbeosztás terén. Akkor, és ott készítek fotókat, amikor szeretnék, ezért a világ számos pontjára el tudok jutni. 2007-ben 29 éves voltam, amikor elkezdtem ezzel foglalkozni és teljesen azonosulni tudtam a filozófiájával. Feladtam mindent, amit előtte csináltam, és teljesen megváltoztattam a felfogásomat is, amikor lehetőségem volt együtt dolgozni a nagy amerikai ügynökségekkel, hogy világszerte értékesíteni tudjam a képeimet– mondta Andrea. Az olasz származású fotóművész 10 éve hódol a microstock-fotózásnak, ami idő alatt már több millió képet készített el, és tette elérhetővé alkotásait a különböző stockfotó oldalakon. Andrea 42 másodpercenként ad el egy képet, és az elmúlt években évenként körülbelül 750.000 általa készített microstock fotót vásároltak meg. Naponta három millióan tekintenek meg egy alkotását az online felületeken, képei virtuálisan mindenhol ott vannak. Ezen egyéni mutatók alapján Andrea világelsőnek számít a microstock-fotózásban.

Az első stockfotóját 2007-ben tette közzé, és az első átütő siker sem váratott sokáig magára. 2008-ban egy labdarúgóról készített képét 25.000-en töltötték le pár hónap leforgása alatt. 2009-ben Olaszországban megválasztották az év legjobb microstock fotósának, amikor világszinten bekerült a top 25 legjobb fotós közé. „A motivációmat az jelenti, hogy itt tudok kiteljesedni, itt tudok sikereket elérni az alkotásaimon keresztül, mind a profit, mind pedig az elismerés szempontjából. Amikor elkezdtem soha nem gondoltam volna, hogy ilyen eredményeket fogok elérni. Emlékszem az első feltöltött fotóm szörnyű volt. Egy olyan kép volt, amin egy kéz látható miközben szórja el a pénzt. De egyszer csak azt vettem észre, hogy az felhasználóknak tetszik, és elkezdik letölteni a képet” – mondta Andrea.  Az olasz fotós egy igazi 21. századi művész, akinek munkássága hatással van a microstock-iparágra. Ma már olyan márkák használták fel eddig az alkotásait mint, a Fanta, a Photoshop, a Gucci, a MensHealth, a Virigin, a McDonalds, az Intel, a Nikon, a Vodafone, vagy éppen az OTP Bank, de a Times Magazin címlapján is szerepelt már fotója.

Andrea Piacquadio_2

Andrea álma, hogy Budapestet és Magyarországot is bemutathassa a világnak a saját szemszögén keresztül. „Szerintem Budapest többet érdemelne, ugyanis láttam már kevésbé szép városokat, amik jóval híresebbek, mint Budapest. Főleg most, hogy a város jó néhány nevezetességét felújították, adott a lehetőség, hogy bemutassuk a város gyönyörű oldalát. Számomra egy csodás város Budapest, és az a tapasztalatom, hogy ez nincs megfelelően bemutatva a világnak”– mondta Andrea.
(BrandTrend)