Kategória: Napi chart.

partelnokok_hirmusorokban
Forrás: NMHH

Kapcsolódó link:

Nem elég a politikusok közösségi aktivitása

Még mindig nem bízunk a politikusban

A márka én voltam, vagyok, leszek

Bruck Gábor:  Hallgasd meg!
Szerinte a legnagyobb gond, hogy a magyar politikusok egyáltalán nem tudatosan építik a reputációjukat, szemben például az amerikai politikusokkal. Számos történelmi példán keresztül mutatta be, milyen volna az ideális, lépésről-lépésre, tudatosan építkező "politikusmárka". 

Pallagi Ferenc:  Hallgasd meg!
Az első brand-kísérleteket Orbán Viktor, és Gyurcsány Ferenc esetében fedezte fel, de Gyurcsány már karaktergyilkosság áldozata lett, Orbán esetében pedig van még mit javítani. Elmondása szerint a magyar politikára egyfajta  "kagylóhéj-effektus" jellemző: nem arról van szó, hogy egy politikus brand lett, hanem lett egy brand, amibe politikusok próbálnak beleilleszkedni.

(BrandTrend)