A BrandTrend célja, hogy ezen a kihívásokban gazdag üzleti területen kommunikációs lehetőséget teremtsen, friss ötletekkel és gazdag tapasztalatokkal segítse a márkaépítőket és a fogyasztókat.
A BrandTrend az üzleti-gazdasági értelmiséget tekinti célcsoportjának, így a hazai közép- és nagyvállalatok vezetőit és alkalmazottait, marketing -és kommunikációs vezetőit, a kormányzati szféra döntéshozóit, a vállalkozókat, cégtulajdonosokat, valamint a gazdasági és üzleti főiskolák, egyetemek hallgatóit. De figyelmet fordít az egyre tudatosabb fogyasztókra is.
A fogyasztók reklámellenes magatartásának fokozódásával a mennyiségi elérés helyett egyre fontosabb és hatékonyabb a minőségi bevonódás. Nagyobb szerepet kap az, hogy a közönség hogyan és milyen motivációkkal használja az adott médiaeszközöket. Így kedvezőbben gondolkodnak a megjelenő márkákról is.
A médiaajánlat letölthető: BrandTrend Médiaajánlat 2017
Kapcsolat:
E-mail: [email protected]