Kategória: Hír és Média.

Admin kategória: Hír.

A Central Médiacsoport egyik legsikeresebb márkája, a Story online platformmal bővül annak érdekében, hogy a jövőben több exkluzív tartalommal szolgáljon.

„Szeretnénk olvasóinkat a továbbiakban még több élménnyel – napi, friss videós tartalmakkal – kiszolgálni a lap online felületén. Ahogy a print lap esetében, úgy a story.hu-nál is kiemelt fontosságúnak tartjuk, hogy a sztárhíreket, valamint a hazai és nemzetközi celebvilág legfrissebb történéseit a lehető leghitelesebben, illetve minőségi megjelenítésben dolgozzuk fel” – nyilatkozta Takács Gabriella, a Story magazin főszerkesztője.

A kiadócsoport az online térben való bővülés által a jelenlegi, közel félmilliós olvasottságú printmagazint jelentős méretű digitális eléréssel gazdagítaná, hogy a hirdetői, illetve más partnerei számára minőségi környezetben kínáljon még több kapcsolódási pontot a Story közönségéhez.

„A story.hu önálló oldalként való elindításával a Central Médiacsoport folytatja a stratégiai építkezést a digitális tartalomfejlesztésben. Mostantól már naponta frissülő sztártartalommal is elérjük az olvasóinkat és hirdetőinknek integrált hirdetési megjelenési formátumokat kínálunk hasonlóan a Nők Lapja vagy Marie Claire márkáinkhoz. Erős print brandek online márkakiterjesztéseit hozzuk létre annak érdekében, hogy új, a hirdetőink számára értékes olvasói közönség bevonásával növeljük a már meglévő Central teljes digitális elérést” – emelte ki Lipták Tímea, a kiadó magazinüzletágának igazgatója.