Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A modern kor elvárásainak és a változó olvasási szokásoknak megfelelő, friss arculatot kap 2021. szeptemberétől a HG Média Csoporthoz tartozó Vince Magazin. A megújult logó a Vince univerzumhoz kapcsolódó összes terméket – a havilap mellett a Vince Klub, illetve a brendhez kapcsolódó rendezvények – fémjelzi és egységbe foglalja. A letisztult, modern címlap még több látványosabb, figyelemfelhívóbb megjelenést biztosít. “A megújult belső  layout azt a törekvésünket tükrözi, hogy a szakmai hitelesség és precizitás megőrzése mellett a szellősebb, könnyedebb tipográfiával és tördeléssel, a változatosabb kiemelésekkel a magazin még inkább olvasóbarát legyen” – mondja Vancsik Ivett főszerkesztő.

AR 34

A hirdetők és az olvasók által megszokott rovatstruktúra és a bortesztek továbbra is a magazin fontos részét képezik. Ugyanakkor a lapcsalád gasztronómiai és életmód tartalomban és képi világában is erősít, és a korábbinál mélyebb betekintést ad a legújabb trendekről, bennfentes tippeket ad és elkalauzolja olvasóit a borok mellett más alkoholos italok, kávék, teák, az italkultúra és a gasztronómia hazai és nemzetközi világába. “Egyre szélesebb igényes, fizetőképes, az élet minőségi örömeit kereső és értékelő high-end közönséget kívánunk megszólítani” – üzen a potenciális hirdetőknek a főszerkesztő.

AR 36

A vince.hu létrehozásával Magyarország vezető, gasztronómiával és italkultúrával foglalkozó portáljának alapjait rakta le a kiadó. A portál a kulinária és az italkultúra iránt érdeklődő embereknek szól, akik az étel és az ital mögötti történetekre is kíváncsiak; szórakozást, kikapcsolódást, inspirációt, gourmet élményeket és új ismereteket keresnek. Az olvasóközönség által elvárt minőségérzetet a tartalom, annak olvasóbarát formázása és megjelenítése és a vizuális világ összhangja adja; friss, aktuális hírek, sok exkluzív  interjú, beszámoló,  látványos, szemet gyönyörködtető, „ínycsiklandó” képi és szövegformázási megoldások biztosítják – írják.