Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

„Blikk-értesülés” – Ismerősen cseng a hivatkozási forma? Nem véletlen. Ha górcső alá vesszük, hogy mely híroldalak és milyen gyakran hivatkoznak Blikk-információkra, ez a kép rajzolódik ki: az idén február elejétől április végéig tartó időszakot vizsgálva, 100 különböző magyar nyelvű híroldal összesen 854 alkalommal idézett olyan híreket, amelyeket a blikk.hu írt meg először. A jelenség érthető, hiszen a blikk.hu számolt be elsőként többek között az olyan tényfeltáró jellegű, nagy port kavaró közéleti sztorikról is, mint a Szájer-ügy vagy az illegális Covid-partik, de itt készült az első exkluzív interjú is Borkai Zsolt volt polgármesterrel a botránya után. A Blikk járt utána Hosszú Katinka ellopott edzéstervének, és ugyanitt jelent meg először Várkonyi Andrea eljegyzésének híre is – írják.

„Továbbra is az infotainment vezető médiuma maradunk, legyen szó akár az online híroldalunkról, akár a nyomtatott Blikkről, akár a közösségi médiás csatornáinkról. Ez a mi terepünk, tehát a recepten nem változtatunk, de az összetevőkön fejlesztünk: Az elmúlt egy év gyakorlatát folytatva még több közéleti témájú cikket publikálunk, elmozdulunk a mélyebb, részletesebb long form interjúk és elemzések irányába, és hamarosan megjelenik a Blikk Ügyek névre keresztelt tényfeltáró-sorozatunk is, amelyben elsőként az építőipari visszaélésekkel foglalkozunk. Mi továbbra is az átlagember oldalán állunk és megmutatjuk azt is, hogy mit gondol az utca embere az ország aktuális híreiről. Mutatjuk mindezt videóban, élőben a Facebookon és persze a klasszikus újságírói formátumokban is. Elsősorban a digitális tartalom-előállítás felpörgetésére koncentrálunk” – mondja a szerkesztőség terveiről Kolossváry Balázs főszerkesztő.

Dömsödi Balázs, az Ergomania ügynökség senior UX desingere foglalta össze, milyen fejlesztések történtek a blikk.hu-n: „A főmenü elemeit csökkentettük, így az oldal áttekinthetőbbé vált, navigációja egyszerűsödött. A fejlécet arculati szempontból több kis vizuális újítással dinamizáltuk – ilyen az átlós törés és a piros-fehér-piros színek váltakozása. Ezzel tovább erősítettük a márka egyedi, megkülönböztethető karakterét. Egységes, ugyanakkor rugalmas cikkoldalakat terveztünk, amelyek könnyen olvashatók, jól tagoltak, és az összes cikktípus különleges igényeinek megfelelnek, például használhatók receptoldalként vagy galériaként is. A blikk.hu olvasóinak zöme mobilról érkezik, ezért az oldalt egyidejűleg készítettük fel a kiemelt fontosságú mobilnézetre és a desktop nézetre.”