Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Megújul, egyúttal átalakítja tevékenységi körét a HG Média-csoporthoz tartozó Haszon lapcsalád. A kiadó számára 2021-ben kiemelt cél, hogy az online térben is meghatározó szereplő legyen weboldalaival és egyedi technológiai megoldásaival.  A vállalkozókat megcélzó, 16 éve a lappiacon lévő Haszon és Haszon Agrár magazinok online megújulása egy újabb mérföldkő a médiacsoport életében, amely tervszerűen követi a kiadó digitális transzformációját. A hamuesgyemant.hu, az ifaktor.hu és a drive.hu után a haszon.hu sikeres elindításával a kiadó 1 milliós egyedi látogatószámot célzott meg.

haszon.hu elsődleges célcsoportja a valóban működő, bevételt termelő és hétköznapi problémákkal küzdő magyar kis- és közepes vállalkozásokám ezen felül a vállalkozó kedvűeknek, és a pénzügyeiket tudatosan menedzselni akaró olvasóknak is szól. A mai magyar sajtóban még mindig hiány van a rájuk fókuszáló sajtótermékekből, amely reálisan mutatja be a helyzetüket,  információkkal támogatja működésüket és segédkezik a problémáik feltárásában és megoldásában. korszerűbb, fiatalosabb dizájnnal megjelenő magazin és az internetes híroldal ezt az űrt kívánja betölteni.

H_sajtokozlemeny

Ma a hosszabb lélegzetvételű elemzések, sikertörténetek mellett a sikeres üzletvitelhez naprakész információkra is elengedhetetlenül szükség van. A kettő integrációját valósítja meg a Haszon lapcsalád, amelynek internetes oldala csokorba szedi és közérthetően tálalja a nap legfontosabb vállalkozókat érintő és érdeklő történeteitHa kell útbaigazítást ad, ha kell véleményt mond, ha kell vitatkozik. Pont úgy, mint a kommunikációban és az információszerzésben mostanság meghatározó közösségi oldalak teszik – mondja Mihálovits András főszerkesztő“Azt szeretnénk elérni, ha a Haszon lapcsalád köré egymással beszélgető, információt cserélő, üzletelő valódi vállalkozói közösség szerveződne. A közeljövőben megvalósuló fejlesztéseink mind ezt a célt kívánják szolgálni.” A portál célja egy interaktív vállalkozói közösség kialakítása, amelynek alapja a gyakorlatias, közösségi és megosztott tudás. 

A tartalmi minőséget a kiadó több, mint 20 éves tapasztalata, technológiai hátterét pedig a New York-i székhelyű RebelMouse Inc. kreatív ügynökség által kifejlesztett második generációs, közösségi alapú platform adja. A HG Média kizárólagos terjesztésében elérhető CMS megoldás – amely már a MOL népszerű Drive magazinjának online felületét is kiszolgálja – többek között beépített kereső optimalizálással (SEO), és közösségi funkciókkal rendelkezik.   

A Haszon csoport egy jelenleg légüres térbe kíván belépni, amely hirdetői szemszögből nézve mind B2B, mind a B2C kommunikációban egyedi és széles közösséget elérő együttműködési lehetőségeket kínál – hívja fel a figyelmet Nagy Tamás, a HG Média felületeit értékesítő KOD Média digitális hirdetési vezetője.