Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A Rakuten, Inc., az FC Barcelona és a Rakuten TV közösen indította el a Matchday – Inside FC Barcelona című tévés dokumentumfilm sorozatot, mely a Klub 2018-2019-es szezonját dolgozza fel, megmutatva, hogy a Barça miért “több mint egy csapat”.

A Matchday – Inside FC Barcelonát a csapat saját produkciós cége, a Barça Studios gyártotta a Kosmos Studios és a Rakuten, Inc. közreműködésével, a Rakuten H Collective Studio és a Producciones del Barrio hozzájárulásával.

Az FC Barcelonával már 2017 óta nemzetközi partnerkapcsolatot ápoló Rakuten különleges státuszának köszönhetően képes közvetíteni a doku-sorozatot a rajongóknak, szerte a világon.

A sorozat nyolc epizódból áll, és végig követi a klubot és játékosait a 2018-2019-es szezon legfontosabb állomásain. Ezzel új fényt vet az egyik legkedveltebb futballcsapat, a Barça kultúrájára és filozófiájára. A széria kendőzetlenül nyújt betekintést a Klub és a játékosok életébe: láthatjuk, milyen volt számukra a győzelem okozta eufória, és hogyan próbáltak talpra állni a vereségek után.

MATCHDAY

A Matchday a játékosok pályán kívül töltött, magánéleti pillanatait is bemutatja. A nézők beleshetnek például Luis Suárez barbecue partijába Leo Messivel és Jordi Albaval; Gerard Piqué családjával töltött pillanataiba; Marc-André ter Stegen új otthonának terveibe; és Ivan Rakitic főzőtudományát is megcsodálhatják.

A sorozatban olyan magánemberek is megszólalnak, akik személyes tapasztalataik révén a Barça részévé váltak: Rafa, a tűzoltó, aki annak ellenére, hogy elvesztette látását egy robbanás során, továbbra is ellátogat a Camp Nou-ba, amikor a csapat játszik, és Andrey, egy orosz rajongó, aki követi az FC Barcelona-t, bárhová is mennek.

A Matchday a Rakuten TV-n debütál Európában, november 29-én. Majd a japán premiert követően világszerte elérhetővé válik.