Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A szerkesztőség nemcsak a tartalmat, hanem a struktúrát tekintve is szeretne innovatív lenni, ezzel is nyitni a folyton változó és fiatalodó olvasóközönség felé. „A hazai női lappiacon ritka az a fajta tipográfia, amit az ANYA magazin legújabb számának tördelése során alkalmaztunk. Tudjuk, hogy az olvasóinknak nincs sok idejük hosszú, tömött szövegeket olvasni, valamint azzal is tisztában vagyunk, hogy a szemük hozzászokott az online tartalom fogyasztására. Ez pedig nekünk azt jelenti, hogy a nagy alapossággal készített, szakértők által jóváhagyott szövegeket sok helyen megtörjük, olvasás közben vezetjük a szemet és merész illusztrációkat használunk” – nyilatkozta a magazin főszerkesztője, Vályi-Nagy Erika, kiemelve, hogy a céljuk újfajta vizuális élményt nyújtani az olvasóiknak, azoknak a fiatalos, jó humorú, érett hölgyeknek, akik régóta várnak már egy minőségi tartalommal, eredeti külsővel rendelkező kiadványra.

ANYA_magazin2

Az ANYA új rovatrendszerének kialakítása lehetővé teszi azt is, hogy az édesanyákat érdeklő legfontosabb témákat, például az okostelefonok családi használatát is érintsék. Ebben a lapszámban például generációkutató segít iránymutatást adni a Z-sek és az Alfák szüleinek, hogy miként állítsanak fel korlátokat, beszéljenek az álhírekről, valamint egy ismert gyerekvédelmi szakértő internetes családi házirendet is ad. De szóba kerülnek az egyedülálló anyák és a társkeresési problémáik, illetve a szüleik dolgát igencsak megnehezítő szemforgató kamaszok, valamint azok a hölgyek is, akik szorongásukat állandó takarításban élik ki. A sok mély tartalom mellett van mód a női töltekezésre is: vajon hogyan szépül egy anyuka a reggeli rohanásban öt perc alatt, és mit vegyen fel a család a nyári esküvőre?