A Discovery és a PGA TOUR közötti stratégiai partnerség részeként a GOLFTV többéves globális tartalmi partnerségi megállapodást kötött a nyolcvanszoros PGA TOUR győztes és 14-szeres Major-bajnok Tiger Woodsszal.
“A Discovery és David Zaslav az Eurosporttal, az olimpiával és – a PGA TOUR-ral közösen – a GOLFTV elindításával globális sportplatformot hoz létre. Úgy gondolom, hogy ideális partnereink lesznek a játék további növekedésében. Globális játékosok, értik a sportot, és tudják, hogyan kell nagy eléréssel új, fiatalabb közönséget építeni. Ez a tökéletes kapcsolódás – nagyon izgatott vagyok, hogy a Discovery Sports csapat valódi partnere lehetek” – mondta Woods.
A tervek szerint Tiger Woods és a GOLFTV az alábbi tartalmak fejlesztésében működnek együtt:
- Heti gyakorlati és oktatóvideók
- Exkluzív hozzáférés Tiger edzésgyakorlataihoz
- Betekintés a PGA TOUR versenyek színfalai mögé
- Egyedülálló és exkluzív kommentárok
David Zaslav, a Discovery elnök-vezérigazgatója elmondta: “Tiger Woodsszal igazi szupersztár csatlakozik a Discovery családhoz és a GOLFTV-hez. A Discovery lényege a magas minőségű történetmesélés, hiteles és megbízható személyiségeken keresztül. Tiger olyan világszerte elismert sportoló, akiért rajong a közönsége, és szorosan nyomon követik mindenhol a világon. Partnerségünk tökéletes példa stratégiánkra, amely kizárólag a legnagyobb tehetségekkel való együttműködésekre terjed ki globális médiaplatformjainkon, épít nemzetközi disztribúciós és technológiai infrastruktúráinkra, összegyűjti a hasonló érdeklődésű közönségeket, és hosszú távon értéket teremt számukra.”
A GOLFTV-együttműködés Woods karrierje szempontjából ideális időben kezdődik: a sportoló remek formában tért vissza a szezonban, és szeptemberben a 2018-as TOUR bajnokságon történelmi győzelmet aratott.
Alex Kaplan, a Discovery Golf elnök-vezérigazgatója elmondta: “Megtisztelő, hogy Tigert a GOLFTV csapatában üdvözölhetjük. Senki másnak nincs olyan globális rajongótábora, mint neki. Hatalmas tudása van, amit a pályán és azon kívül is örömmel oszt meg. Mi ehhez globális platformot biztosítunk számára – több mint 200 ország és terület közönsége ismerheti meg közelebbről Tigert a golfpályán és a színfalak mögött.”
(BrandTrend)