Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Magyarország havi 2,2 millió látogatót vonzó recept-és gasztromagazinja novemberben elindította mobilapplikációját. Az alkalmazás 61 000 recept, számos hasznos praktika és magazintartalom mellett olyan felhasználóbarát és szórakoztató funkciókkal rendelkezik, amelyekkel máris elnyerte az Év Applikációja kategória különdíját.

„A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető recept- és gasztromagazinja. A legnagyobb kihívást az jelenti, hogy szerethetők maradjunk azok számára is, akik közel egy évtizede kötelezték el magukat mellettünk, illetve naprakészek és előremutatók legyünk azok szemében is, akik most kóstolnak bele a főzés és gasztronómia világába” – mondta el Hering András, a magazin főszerkesztője.

Nosalty_applikacio2

„Olvasóink nagy része mobileszközről fogyasztja a tartalmainkat, ezért jelentkeztünk új alkalmazásunkkal: a fejlesztés során a funkcionalitásra helyeztük a hangsúlyt, hogy megkönnyítsük a felhasználók számára a sütés-főzés folyamatát” – tette hozzá a Nosalty brand managere, Krankovics Béla.

A „Mit egyek ma?” funkcióval receptet választhatunk, interaktív bevásárlólistát is készíthetünk, az érintés nélkül lapozható főzőmóddal pedig elkerülhetjük, hogy zsíros kézzel kelljen a mobilunkhoz nyúlni. A „kajacsúszka” segítségével játékos módon, az adott étel jobbra vagy balra húzásával dönthetünk, mit ennénk és főznénk szívesen és mit nem.

A jelenleg nyolc funkciót kínáló és folyamatosan bővülő gasztro-alkalmazást a Magyar Marketing Szövetség már indulása pillanatában az Év Applikációja kategória különdíjával tüntette ki.
(BrandTrend)