Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

A Viacom mozicsatornája tavalyi imázskampányában a kultikus alkotások emlékezetes jeleneteit állította előtérbe, játékosan megmutatva, hogy ezek a pillanatok nem véletlenül váltak felejthetetlenné, hanem tudatos alkotói döntések sorozata formálta őket. A mostani reklámkampány mottójául az élő hollywoodi legenda, Martin Scorsese gondolata szolgált, miszerint a mozi lényege a vásznon megjelenő és az azon túli alkotóelemek együttesében rejlik. A kampány szpotjai kitágítják a moziélmény terét, és lerántják a leplet a színészek, illetve az alkotók csapatmunkája szülte illúzióról. Egy romantikus-, egy western- és egy akciófilmes videó meséli el, hogy születik a világszerte nézők milliót egyúttal ámulatba ejtő, másfelől illúziót teremtő varázslat – természetesen mindezt humoros köntösbe bújtatva.

PMC HU_2018AUTUMN_ACTION

„Számomra van valami bizarr és egyben vicces abban, hogy a legfélelmetesebb vagy legintimebb filmjelentek, amelyeket teljes átéléssel nézünk a képernyő előtt, valójában a lehető legkevésbé félelmetes vagy intim helyzetben születtek meg” – nyilatkozta az imázskampány kapcsán Kabai Dániel, a Paramount Channel kreatívigazgatója. „Ennél a kampánynál a filmnek ez a sajátos viszonya a valósághoz és fikcióhoz volt a kiindulópontunk.”

Az imázskampány folytatása az európai és a globális Promax-on is díjazott „filmek, amiket pont így szeretünk” szlogenű koncepciónak. „Mindenképp tovább szerettük volna vinni azt a hagyományt, hogy az alkotói folyamatot helyezzük a középpontba, betekintést engedve a filmkészítés kulisszái mögé” – árulta el Martsa András, a Paramount Channel senior kreatív producere. „Egy jól sikerült, látványos filmjelenet sosem csak egy jól sikerült, látványos filmjelenet, hanem valami, ami sokkal több önmagánál, ami nem ér véget a kép határainál, aminek a létrehozása önmagában egy külön történet. Azzal, hogy egymás mellé helyeztük a filmjelenetet és a filmjelenet werkjét, megpróbáltuk kihasználni a két világ találkozásából származó humor-faktort is, vicces formában ütköztetni a fikciós képet a valósággal.”

PMC_HU-2018AUTUMN_ROMANCE

A magyar gyártású kampány október 1. és 31. között három országban, Magyarországon, Romániában és Lengyelországban fut majd on-air, online és a csatorna social média felületein is. A Viacom on-air csapata tölti be a megbízó és az ügynökség szerepét, a kampány gyártócége a Melvin Productions.

A nyár egyik legszórakoztatóbb forgatási élménye volt számomra, viszonylag sokat robbantottunk és lövöldöztünk, művért köptettünk, meg esőgépben áztattuk a hőseinket – mondta Horváth Viktor, rendező, akinek ez már a sokadik együttműködése a Viacom csapatával. A színészek kiválasztásában a rendező teljesen szabad kezet kapott. „Azt gondolom, hogy a filmek leginkább a precíz casting miatt működnek. Az is meggyőződésem, hogy a Paramount-logó is rengeteget dob a filmek minőségén és hangulatán. Szerintem ez a csillagokkal tarkított hegy-grafika bármilyen képi anyag színvonalát képes a sokszorosára növelni.”

„Ebben a kampányban az volt a nem is olyan könnyű feladatom, hogy egyetlen állóképben foglaljam össze, hogy olykor milyen morbid, humoros, szövevényes módon születik meg a mozi pulzusszámot megemelő, könnyekre fakasztó illúziója” – mesélte a kampány fotóit készítő Mészáros László. „Azért szeretem ezt a kampányt, mert egy vicc akkor működik jól, ha komolyan viccelnek. És mi komolyan vicceltünk.”

Stáblista:

VIACOM

Kreatívigazgató: Kabai Dániel

Senior Kreatív Producer: Martsa András

Art Director: Budai Roland, Czurkó Attila

Kreatív Producer: Berta Dániel, Bozsik Ádám, Darvas Ádám

Production Manager: Susztrik Zsófia

Production Coordinator: Maria Otog

Marketing Manager: Pálfai Kira, Eremia Laura

Senior Marketing Manager: Nikolits Dóra

MELVIN PRODUCTIONS

Rendező: Horváth Viktor

D.O.P: Garai Gábor

Producer: Ráday Péter

Gyártástervező: Varga Máté

Látványtervező: Tasnádi Zsófi

Jelmez: Kovács Katalin

1st AD: Genser András

Make-up: Magyar Eszter

Haj: Kovács Klára

Steadycam: Khin András

Colorist: Gaál Lacó

Sound Design: Tomek Siadak

PA: Koncz Juli

Szereplők: Nick Whitmann, Rieger Jani, Gutema Dávid, Polgár Tamás, Hőrich Nóra, Vácz Milán

Fotó: Mészáros László

Fotó-asszisztens: Mészáros Mátyás

Art Director: Kerényi Kristóf (MONO)

Grafikus: Kerekes Tamás (MONO)

Account Manager: Molnár Anett (MONO)

Motion Design: Besenyői Ádám, Szemerey Viktor (ALMOST FRIDAY)
(BrandTrend)