Kategória: Képes hír és Média.

Admin kategória: Képes hír.

Az Emirates 700 millió dollárt fordított híres fedélzeti étel- és italkínálatának kifejlesztésére és évente 110 millió ételadagot szolgál fel a járatain. Az exkluzív borok és díjnyertes séfek által összeállított menüsorok bemutatására új tematikus tévécsatornákat indított a légitársaság, így repülés közben bepillantást nyerhetünk az italok kiválasztásába, az ételek kifejlesztésébe és elkészítésébe.

Emirates_food_channel

A Food Channel első két epizódjában például ellátogathatunk az olaszországi Umbriába, ahonnan a légitársaság a Monte Vibianóból származó olívaolajat szerzi be, vagy Sri Lankára, ahol a Dilmah teák válogatásába nyerhetünk bepillantást. De ezen kívül a regionális konyhák ihlette fogások receptjei is megismerhetők, így azokat otthon is elkészíthetik a gasztronómia szerelmesei és a recepteket letölthetik az emirates.com weboldalról is.

Joost Heymeijer az Emirates Catering alelnöke elmondta: „Minden fedélzeti osztályunk összes utasa számára kiváló étkezési élményt szeretnénk nyújtani. Ételeink elkészítését és boraink kiválasztását rendkívüli részletességgel végezzük. A tematikus csatornák segítségével a nézők megérthetik étel- és italfilozófiánkat, a vendéglátási stratégiánkat és a partnereinkkel való együttműködésünket. Ezen kívül az oktatóvideóink és receptjeink segítségével valami olyan izgalmas dolgot adhatunk, amit az utazás leteltével utasaink haza is vihetnek magukkal. Például, ha egy utasunk a fedélzeten egy olyan kiváló bort ízlelget, mint a 2004-es Château Haut Brion, egy oktatóvideó segítségével jobban megértheti és értékelheti az ital apró sajátosságait, egyedi tulajdonságait. Hasonlóan, ha egy utasunk éppen egy kókuszban pácolt marhabordát fogyasztott el és az ételt otthon is szívesen elkészítené, akkor a fedélzeti ételekről szóló tematikus csatornánkon megtalálhatja a receptet hozzá.”

Emirates_wine_channel

A fedélzeti borokról szóló Wine Channel dokumentumfilmjei az Emirates borbeszerzési stratégiáját mutatják be, valamint arról a közvetlen kapcsolatról mesélnek, amit a légitársaság a világ legkiválóbb borkészítőivel ápol. De emellett egy oktatóvideó sorozat is elérhető, amellyel az utasok egy neves borszakértő iránymutatásával nyerhetnek betekintést a borkóstolás, valamint a borkészítés rejtelmeibe. Az Emirates az elmúlt 10 évben kiemelt figyelmet szentelt a borkínálatának fejlesztésére, és ma már naponta több mint 80 féle bort, pezsgőt és portóit szolgálnak fel a légitársaság teljes hálózatában.
(BrandTrend)